Frusna fötter

Rosa staty

I dag var det fjärde dagen på lillans dagisinskolning. Första dagen var vi inomhus…inga problem. Andra dagen var vi i skogen… inte heller några problem eftersom hon fick åka vagn mest hela tiden. Tredje dagen var vi ute på dagisgården… Våga-vägra-gå!  Hon stod stilla där jag ställde henne och efter en stund började hon att gråta. Kallt och jobbigt. Så idag hade jag planerat… en annan overall borde göra susen tyckte jag, och det gjorde det! Hon knatade på en hel del! Dessvärre gick dragkedjan sönder (matrialutmattning skulle jag tro) Dessutom blev fötterna fortfarande kalla!

I eftermiddags fick jag lov att ta de sista kronorna på kontot och investera i nya skor.

Published in: on januari 22, 2009 at 9:33 e m  Kommentera  

The URI to TrackBack this entry is: https://peppargumman.wordpress.com/2009/01/22/frusna-fotter/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lämna en kommentar