En halv Mollbergare med skruv.

Har ju nu inlett fas sjuttielva i mitt liv. Dags att få bort floppet från midjan….IGEN!!! Att det ska vara så svårt!

Är i alla fall inne på fjärde veckan med Viktväktarna, har hittils gått ner 4,3kg. Denna vecka dock bara 0,1kg (och det var med en viss övertalning mellan mig och vågen). Har plikttroget gått till badhuset för att träna på gym och simma.

I lördags tränade jag en timme inne på gymmet för att sedan gå ut i simhallen för att simma några längder. På väg till stegen vid poolkanten snubblar jag på en kant, tappar balansen, vrålar rakt ut (vid denna tidpunkt som detta begav sig var det ”vuxensim” med tända ljus och ljuv musik i simhallen) mitt vrål gjorde att jag tillkallade mig allas uppmärksamhet.

Insåg till min fasa att jag har ingenstans att ta vägen…. utom ner i barnpoolen.

Va snygg man känner sig!! Jag är glad att det inte hände för tio år sen…då hade jag aldrig gått dit igen. Nu fick jag (och många fler) oss ett riktigt gott skratt.

Published in: on februari 1, 2010 at 7:41 e m  Comments (1)  

The URI to TrackBack this entry is: https://peppargumman.wordpress.com/2010/02/01/en-halv-mollbergare-med-skruv/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLämna en kommentar

  1. Det lät mindre kul (och hoppas du inte gjorde dig illa) men va synd att man missade det 😛


Kommentera

